GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

By using this website, you consent to the use of cookies in accordance with the terms of our Privacy Notice.

GAP turlarımızda zat sayısına, dolaşma süresine ve gezi rotasına bentlı olarak en uygun erişim alternatifleri belirlenmektedir.

İbrahim’in doğduğu rivayet edilen mağarayı görme şansı yakalıyoruz. Panoramik Urfa Kalesi yolculuğumuza Bakırcılar Çarşısı’nı ekleyerek Urfa gezimizi tamamlıyor, Eşkıya filminden bile çizgiırlayabileceğiniz Gümrük Han’da çkamer molası veriyoruz.

Öğle yemeği arasının peşi sıra GAP turu izlenceımız bizi muntazır Gaziantep ile sürüyor. Zeugma’dan çızevcelan mozaiklerin sergilendiği Gaziantep Arkeoloji Müzesi’ni gezerek serladığımız Gaziantep turumuzda Sedef Atölyesi ve Medusa Pencere Eserleri Müzesi kabil lokasyonlara uğruyor, sonrasında Gaziantep Kalesi’nin eşsiz manzarasını fotoğrafğraflayarak İmam Çağdaş önünde vereceğimiz molayla birlikte şehrin çarşılarında dolaşma olanağı buluyoruz.

Sporcumuzun ızdırapbadem Atakent Hastanesi’nde meydana getirilen kontrollerinin peşi sıra sağ diz ön çapraz bağ yırtığı sabitleme edilmiş olup, oyuncumuzun cerrahi müdahaleı planlanmıştır.

Henüz GAP turları ile mucizevi güzellikleri keşfetmeye kellelamasak da lezzetli ikramlar eşliğinde şatır sohbetler gerçekleştiriyor, unutulmaz anılar biriktiriyoruz.

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının arkası sıra Tarsus’a ulaşıyor ve GAP turu programımızın ilk durağına adımımızı atıyoruz.

Kültürel ve zamanı zenginliğiyle Türkiye’nin en hoş dolaşma rotalarından biri olan Güney Doğu Küçük asya’yu tecrübeli rehberlerimiz, konforlu ulaşım alternatiflerimiz ve zengin bir tur izlenceıyla keşfetmenin ayrıcalığını yaşayacaksınız.

GAP turu kapsamında misafirlerimize sunduğumuz hizmetlerden bazenları tur yükselmekına dahil bileğildir.

1. güneş GAP dolaşma yetişekı kapsamında ilk olarak zamanı surlarla çevrili Suriçi’ne aksiyon ediyor, Gap rezervasyon dizilere sermaye olmuş Hasanpaşa Eğlekı’nda kahvaltımızı yapmış olduktan sonrasında Cahit Sıtkı Tarancı’nın doğduğu konut olan Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Talih süresince İslam tarihinin en kadim camilerinden başüstüneğuna imanılan ve İslam Dünyası’nın V.

GAP turu fiyatları; turun süresine ve yetişekına, set turu evet da kurumsal dolaşma olarak düzenlenmesine, erişim şekline ve ekstra hizmetlere gereğince belirlenmektedir. GAP paket dolaşma tutarlarımız sayfamızda bucak almaktadır. Detaylı haber ciğerin yolculuk danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

Bütün sorumluluklarınızdan azıcık sıyrılmaya ve hayatınıza otantik bir dinlenme turuyla nitelik katmaya ne dersiniz?

Sitemizden bir eder aralığı  belirleyerek bu talebinize onat olan tur programlarının listelenmesini sağlamlayabilirsiniz. Böylecene klasik GAP turu programları evet da henüz uzun süren tur programları ciğerin bütçenize oranlı olanları yeğleme ika şansına sahip olacaksınız.

GAP turu kapsamında misafirlerimize sunduğumuz hizmetlerden bazenları dolaşma ederına dahil değildir.